Başkan Yılmaz'dan, Partililere Hizmet Gezisi

26 Temmuz 2010 Pazartesi | Haberler | |

Başkan Yılmaz'dan, Partililere Hizmet GezisiSamsun Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz, AK Parti Tekkeköy İlçe Başkanı Aydın Karmil, yönetim kurulu üyeleri ve partililere Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan hizmetleri tanıttı. Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz, çift katlı otobüs ile Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan hizmetleri Tekkeköylü AK Partililere gezdirdi. Partililere mega projeleri anlatan Başkan Yusuf Ziya Yılmaz, "Samsun'u Avrupa standartlarına kavuşturmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Samsun'u 10 yıl içinde Türkiye'nin sayılı kentleri arasında soktuk. Bunun için çok uğraşlar verdik. Önümüze çıkan engelleri bir bir aşarak kentimizi bu günlere getirdik. Samsun'un Türkiye'nin parmakla gösterilen
şehirleri arasına girmesi için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıyız" dedi.
Projeleri tek tek gezdiren ve yerinde bilgi veren Başkan Yusuf Ziya Yılmaz, "Raylı Sistem Projesi'ni 10 Ekim 2010 tarihine yetiştirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Raylı Sistem Projesi faaliyete geçtikten sonra Samsunlular ulaşım yönünden büyük kolaylıklar yaşayacaktır. Batı Park 700 dönümlük bir alana kurulu, Karadeniz'in en büyük rekreasyon alanı. Batı Park'a 3 tane balık restoranı yaptırıyoruz. Buraya 4 bin adet fidan diktik. Bu fidanlar gün geçtikçe büyüyor. Buraya çok güzel eğlence mekanları yaptırdık. Samsunluların zamanlarını güzel geçirmeleri için buraya çok emek verdik. Şehir merkezinde bulunan Bafra Garajı ve kamyon garajını yıkarak yeni yerlerine taşıyıp Samsun'un denizle kucaklaşmasını sağladık. Buraya çok modern bir park ve balık pazarı kurduk. Samsun'un çehresini değiştirmek için var gücümüzle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Fener Plajı, Mert Plajı ve Bandırma Plajı'nı yaptırarak Samsunluların hizmetine soktuk Vatandaşlarımız gönül rahatlığı içinde bu plajlarda denize girebiliyor. Tekkeköy ilçesi Büyükşehir Belediyesi sınırlarına bağlanmadan önce çok büyük eksikleri bulunuyordu. Özellikle kanalizasyon ve yağmur suyu hattında büyük çalışmalar yaptık. Tekkeköy ilçemizi daha da geliştirmek için ne gerekiyorsa yapmaya hazırız" diye konuştu.
Başkan Yılmaz'dan, Partililere Hizmet Gezisi

T.C. Samsun Büyükşehir Belediyesi

Samsun, Türkiye'nin en kalabalık on altıncı şehri ve Karadeniz'in Orta Karadeniz Bölümü'nde yer alır.

samsun, 19 mayıs, alaçam, asarcık, atakum, ayvacık, bafra, canik, çarşamba, havza, ilkadım, kavak, ladik, salıpazarı, tekkeköy, terme, vezirköprü, yakakent, belediye, büyükşehir, samsun büyükşehir belediyesi, karadeniz,